9786056879937
445493
https://www.muallimnesriyat.com/tanrilastirmanin-tarihcesi
Tanrılaştırmanın Tarihçesi
16.25
İnsanlar tarih boyunca yüce bir yaratıcıya inana gelmişlerdir. Ancak, bu inancın şekilleri arasında bazı farklılıklar bulunmaktadır. Özellikle Tanrı'nın bir şekli olup olmadığı, bir şekli var ise neye benzediği hep merak konusu olmuştur.
Allah'ın Kur'ân'da hiçbir şeye benzemediği ifade edilirken, geçmişte ve günümüzde farklı bir kısım din mensupları O'nu müşahhaslaştırma yönüne gitmişlerdir. Bu cisimleştirme içinde özellikle ön plana çıkan şekil hiç şüphesiz insanın en çok aşina olduğu kendi şeklidir. Yani Tanrı'yı herhangi bir şekilde somutlaştırmak isteyenlerin çoğunluğu insan şeklini tercih etmişlerdir. Bu itibarla yapılan tanrı figürlerinin pek çoğu insan şeklinde resmedilmiş ve yontulmuştur.
Bu kitapta insanoğlunun Allah'ı bırakıp bir takım objeleri tanrılaştırmasının tarihçesini bulacaksınız.
Allah'ın Kur'ân'da hiçbir şeye benzemediği ifade edilirken, geçmişte ve günümüzde farklı bir kısım din mensupları O'nu müşahhaslaştırma yönüne gitmişlerdir. Bu cisimleştirme içinde özellikle ön plana çıkan şekil hiç şüphesiz insanın en çok aşina olduğu kendi şeklidir. Yani Tanrı'yı herhangi bir şekilde somutlaştırmak isteyenlerin çoğunluğu insan şeklini tercih etmişlerdir. Bu itibarla yapılan tanrı figürlerinin pek çoğu insan şeklinde resmedilmiş ve yontulmuştur.
Bu kitapta insanoğlunun Allah'ı bırakıp bir takım objeleri tanrılaştırmasının tarihçesini bulacaksınız.
İnsanlar tarih boyunca yüce bir yaratıcıya inana gelmişlerdir. Ancak, bu inancın şekilleri arasında bazı farklılıklar bulunmaktadır. Özellikle Tanrı'nın bir şekli olup olmadığı, bir şekli var ise neye benzediği hep merak konusu olmuştur.
Allah'ın Kur'ân'da hiçbir şeye benzemediği ifade edilirken, geçmişte ve günümüzde farklı bir kısım din mensupları O'nu müşahhaslaştırma yönüne gitmişlerdir. Bu cisimleştirme içinde özellikle ön plana çıkan şekil hiç şüphesiz insanın en çok aşina olduğu kendi şeklidir. Yani Tanrı'yı herhangi bir şekilde somutlaştırmak isteyenlerin çoğunluğu insan şeklini tercih etmişlerdir. Bu itibarla yapılan tanrı figürlerinin pek çoğu insan şeklinde resmedilmiş ve yontulmuştur.
Bu kitapta insanoğlunun Allah'ı bırakıp bir takım objeleri tanrılaştırmasının tarihçesini bulacaksınız.
Allah'ın Kur'ân'da hiçbir şeye benzemediği ifade edilirken, geçmişte ve günümüzde farklı bir kısım din mensupları O'nu müşahhaslaştırma yönüne gitmişlerdir. Bu cisimleştirme içinde özellikle ön plana çıkan şekil hiç şüphesiz insanın en çok aşina olduğu kendi şeklidir. Yani Tanrı'yı herhangi bir şekilde somutlaştırmak isteyenlerin çoğunluğu insan şeklini tercih etmişlerdir. Bu itibarla yapılan tanrı figürlerinin pek çoğu insan şeklinde resmedilmiş ve yontulmuştur.
Bu kitapta insanoğlunun Allah'ı bırakıp bir takım objeleri tanrılaştırmasının tarihçesini bulacaksınız.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 16,25 | 16,25 |
2 | 8,45 | 16,90 |
3 | 5,74 | 17,23 |
6 | 2,93 | 17,55 |
9 | 1,99 | 17,88 |
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 16,25 | 16,25 |
2 | 8,45 | 16,90 |
3 | 5,74 | 17,23 |
6 | 2,93 | 17,55 |
9 | 1,99 | 17,88 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 16,25 | 16,25 |
2 | 8,45 | 16,90 |
3 | 5,74 | 17,23 |
6 | 2,93 | 17,55 |
9 | 1,99 | 17,88 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 16,25 | 16,25 |
2 | 8,45 | 16,90 |
3 | 5,74 | 17,23 |
6 | 2,93 | 17,55 |
9 | 1,99 | 17,88 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 16,25 | 16,25 |
2 | 8,45 | 16,90 |
3 | 5,74 | 17,23 |
6 | 2,93 | 17,55 |
9 | 1,99 | 17,88 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 16,25 | 16,25 |
2 | 8,45 | 16,90 |
3 | 5,74 | 17,23 |
6 | 2,93 | 17,55 |
9 | 1,99 | 17,88 |
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 16,25 | 16,25 |
2 | - | - |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.