9786059853330
451656
https://www.muallimnesriyat.com/nikah-medeniyeti
Nikah Medeniyeti
21.00
Aile; nikâh eşliğinde biyolojik ilişkiler sonucu insan neslinin sürekliliğini sağlayan en küçük yapıdır. Toplumsallaşma sürecinin ilk ortaya çıktığı, karşılıklı ilişkilerin belirli kurallara bağlandığı, o güne dek toplumda oluşturulmuş maddi ve manevi zenginlikleri kuşaktan kuşağa aktaran biyolojik,
psikolojik, ekonomik, toplumsal, ahlaki ve hukuksal yönleri bulunan toplumsal bir birimdir.
Aile toplumun prototipidir; ahlaki boyut, anne baba ilişkileri, kardeş ilişkileri, akraba ilişkileri ve komşu ilişkilerinin düzeyi hakkında ipuçları verir. Ailenin kimliği içinde bulunduğu toplumun kimliğidir. Aile ve toplum birbirinden bağımsız değildir. İkisi de birbirini besler ve etkiler.
Aile nikâh üzerine inşa edilir. Meşru nikâh üzerine inşa edilmeyen birlikteliklerin aile olarak tanımlanmasına; din, tarih ve sosyoloji izin vermez...
psikolojik, ekonomik, toplumsal, ahlaki ve hukuksal yönleri bulunan toplumsal bir birimdir.
Aile toplumun prototipidir; ahlaki boyut, anne baba ilişkileri, kardeş ilişkileri, akraba ilişkileri ve komşu ilişkilerinin düzeyi hakkında ipuçları verir. Ailenin kimliği içinde bulunduğu toplumun kimliğidir. Aile ve toplum birbirinden bağımsız değildir. İkisi de birbirini besler ve etkiler.
Aile nikâh üzerine inşa edilir. Meşru nikâh üzerine inşa edilmeyen birlikteliklerin aile olarak tanımlanmasına; din, tarih ve sosyoloji izin vermez...
Aile; nikâh eşliğinde biyolojik ilişkiler sonucu insan neslinin sürekliliğini sağlayan en küçük yapıdır. Toplumsallaşma sürecinin ilk ortaya çıktığı, karşılıklı ilişkilerin belirli kurallara bağlandığı, o güne dek toplumda oluşturulmuş maddi ve manevi zenginlikleri kuşaktan kuşağa aktaran biyolojik,
psikolojik, ekonomik, toplumsal, ahlaki ve hukuksal yönleri bulunan toplumsal bir birimdir.
Aile toplumun prototipidir; ahlaki boyut, anne baba ilişkileri, kardeş ilişkileri, akraba ilişkileri ve komşu ilişkilerinin düzeyi hakkında ipuçları verir. Ailenin kimliği içinde bulunduğu toplumun kimliğidir. Aile ve toplum birbirinden bağımsız değildir. İkisi de birbirini besler ve etkiler.
Aile nikâh üzerine inşa edilir. Meşru nikâh üzerine inşa edilmeyen birlikteliklerin aile olarak tanımlanmasına; din, tarih ve sosyoloji izin vermez...
psikolojik, ekonomik, toplumsal, ahlaki ve hukuksal yönleri bulunan toplumsal bir birimdir.
Aile toplumun prototipidir; ahlaki boyut, anne baba ilişkileri, kardeş ilişkileri, akraba ilişkileri ve komşu ilişkilerinin düzeyi hakkında ipuçları verir. Ailenin kimliği içinde bulunduğu toplumun kimliğidir. Aile ve toplum birbirinden bağımsız değildir. İkisi de birbirini besler ve etkiler.
Aile nikâh üzerine inşa edilir. Meşru nikâh üzerine inşa edilmeyen birlikteliklerin aile olarak tanımlanmasına; din, tarih ve sosyoloji izin vermez...
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 21,00 | 21,00 |
2 | 10,92 | 21,84 |
3 | 7,42 | 22,26 |
6 | 3,78 | 22,68 |
9 | 2,57 | 23,10 |
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 21,00 | 21,00 |
2 | 10,92 | 21,84 |
3 | 7,42 | 22,26 |
6 | 3,78 | 22,68 |
9 | 2,57 | 23,10 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 21,00 | 21,00 |
2 | 10,92 | 21,84 |
3 | 7,42 | 22,26 |
6 | 3,78 | 22,68 |
9 | 2,57 | 23,10 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 21,00 | 21,00 |
2 | 10,92 | 21,84 |
3 | 7,42 | 22,26 |
6 | 3,78 | 22,68 |
9 | 2,57 | 23,10 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 21,00 | 21,00 |
2 | 10,92 | 21,84 |
3 | 7,42 | 22,26 |
6 | 3,78 | 22,68 |
9 | 2,57 | 23,10 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 21,00 | 21,00 |
2 | 10,92 | 21,84 |
3 | 7,42 | 22,26 |
6 | 3,78 | 22,68 |
9 | 2,57 | 23,10 |
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 21,00 | 21,00 |
2 | - | - |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.