9786052300282
444799
https://www.muallimnesriyat.com/muhyiddin-ibn-arabi-ve-dusunce-dunyasi
Muhyiddîn İbn Arabî ve Düşünce Dünyası
39.20
İbn Arabî, tasavvufi, kelami, felsefi kültürü yeni bir terminoloji ile kendi içinde tutarlı bir biçimde sunan önemli bir şahsiyettir.
Onun bilgi nazariyesi kelamcıların ve felsefecilerin bilgi nazariyelerinden farklılık arz eder. Varlık konusunda ise felsefecilerin etkisi altında kalmış, vahdet-i vücûd tezini ortaya atmıştır.
O yaratılışı dairesel olarak düşünür. İlk yaratılan akıl ile son yaratılan insan, dairenin aynı yerinde birleşir. Böylelikle yaratılış dairesi insanla kemale erer. Ona göre bütün yaratılanlar olabileceklerin en mükemmelidir.
Bu eser, İbn Arabî ve onun düşünce dünyasına kapı aralamaktadır.
Onun bilgi nazariyesi kelamcıların ve felsefecilerin bilgi nazariyelerinden farklılık arz eder. Varlık konusunda ise felsefecilerin etkisi altında kalmış, vahdet-i vücûd tezini ortaya atmıştır.
O yaratılışı dairesel olarak düşünür. İlk yaratılan akıl ile son yaratılan insan, dairenin aynı yerinde birleşir. Böylelikle yaratılış dairesi insanla kemale erer. Ona göre bütün yaratılanlar olabileceklerin en mükemmelidir.
Bu eser, İbn Arabî ve onun düşünce dünyasına kapı aralamaktadır.
İbn Arabî, tasavvufi, kelami, felsefi kültürü yeni bir terminoloji ile kendi içinde tutarlı bir biçimde sunan önemli bir şahsiyettir.
Onun bilgi nazariyesi kelamcıların ve felsefecilerin bilgi nazariyelerinden farklılık arz eder. Varlık konusunda ise felsefecilerin etkisi altında kalmış, vahdet-i vücûd tezini ortaya atmıştır.
O yaratılışı dairesel olarak düşünür. İlk yaratılan akıl ile son yaratılan insan, dairenin aynı yerinde birleşir. Böylelikle yaratılış dairesi insanla kemale erer. Ona göre bütün yaratılanlar olabileceklerin en mükemmelidir.
Bu eser, İbn Arabî ve onun düşünce dünyasına kapı aralamaktadır.
Onun bilgi nazariyesi kelamcıların ve felsefecilerin bilgi nazariyelerinden farklılık arz eder. Varlık konusunda ise felsefecilerin etkisi altında kalmış, vahdet-i vücûd tezini ortaya atmıştır.
O yaratılışı dairesel olarak düşünür. İlk yaratılan akıl ile son yaratılan insan, dairenin aynı yerinde birleşir. Böylelikle yaratılış dairesi insanla kemale erer. Ona göre bütün yaratılanlar olabileceklerin en mükemmelidir.
Bu eser, İbn Arabî ve onun düşünce dünyasına kapı aralamaktadır.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 39,20 | 39,20 |
2 | 20,38 | 40,77 |
3 | 13,85 | 41,55 |
6 | 7,06 | 42,34 |
9 | 4,79 | 43,12 |
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 39,20 | 39,20 |
2 | 20,38 | 40,77 |
3 | 13,85 | 41,55 |
6 | 7,06 | 42,34 |
9 | 4,79 | 43,12 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 39,20 | 39,20 |
2 | 20,38 | 40,77 |
3 | 13,85 | 41,55 |
6 | 7,06 | 42,34 |
9 | 4,79 | 43,12 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 39,20 | 39,20 |
2 | 20,38 | 40,77 |
3 | 13,85 | 41,55 |
6 | 7,06 | 42,34 |
9 | 4,79 | 43,12 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 39,20 | 39,20 |
2 | 20,38 | 40,77 |
3 | 13,85 | 41,55 |
6 | 7,06 | 42,34 |
9 | 4,79 | 43,12 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 39,20 | 39,20 |
2 | 20,38 | 40,77 |
3 | 13,85 | 41,55 |
6 | 7,06 | 42,34 |
9 | 4,79 | 43,12 |
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 39,20 | 39,20 |
2 | - | - |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.