9789753502443
441445
https://www.muallimnesriyat.com/kutsalin-egemenliginden-adaletin-egemenligine
Kutsalın Egemenliğinden Adaletin Egemenliğine
58.50
Bu çalışmada, herhangi bir dini esas almadan kutsal terimini ve bu terimin sosyal hayattaki yansımalarını ele aldık. Yalnız bu, yaptığımız işin bir boyutunu oluşturuyor.
Kutsal üzerine konuşmak, bizi her durumda adalet üzerinde konuşmaya yönelttiği için, zorunlu olarak adalet üzerinde de durduk. Kutsal ve adalet kelimelerinin birey ve toplum için ne anlama geldiği, bu kelimelerin nasıl birbirlerinin yerine kullanıldıkları, bu kullanımların sosyal ve düşünsel yansımaları üzerinde yoğunlaştık. Bu iki kavramı hem ilâhî metinlerdeki izdüşümleri hem de sosyal hayattaki karşılıkları gereği, birbirinin yerine kullanılan iki müterâdif olgu olarak ele aldık. Ayrıca, adalet'in hem bir terim olarak hem de hayatı inşa eden bir düşünce sistemi olarak ne anlama geldiğini, kutsalla ilişkisi bağlamında ortaya koymaya çalıştık. Bu nedenle, sadece adalet teriminin serencamını değil, hak ve özgürlüklerin Kur'ân'daki anlam ve alanları üzerinde de sesli düşünme denemesinde bulunmuş olduk. Kur'ân'ın, hak ve özgürlüklerle ilgili nasıl bir açılım sağladığını ve nasıl bir yöntem sunduğunu da çok geniş olmamakla birlikte ele aldık.
Kutsal üzerine konuşmak, bizi her durumda adalet üzerinde konuşmaya yönelttiği için, zorunlu olarak adalet üzerinde de durduk. Kutsal ve adalet kelimelerinin birey ve toplum için ne anlama geldiği, bu kelimelerin nasıl birbirlerinin yerine kullanıldıkları, bu kullanımların sosyal ve düşünsel yansımaları üzerinde yoğunlaştık. Bu iki kavramı hem ilâhî metinlerdeki izdüşümleri hem de sosyal hayattaki karşılıkları gereği, birbirinin yerine kullanılan iki müterâdif olgu olarak ele aldık. Ayrıca, adalet'in hem bir terim olarak hem de hayatı inşa eden bir düşünce sistemi olarak ne anlama geldiğini, kutsalla ilişkisi bağlamında ortaya koymaya çalıştık. Bu nedenle, sadece adalet teriminin serencamını değil, hak ve özgürlüklerin Kur'ân'daki anlam ve alanları üzerinde de sesli düşünme denemesinde bulunmuş olduk. Kur'ân'ın, hak ve özgürlüklerle ilgili nasıl bir açılım sağladığını ve nasıl bir yöntem sunduğunu da çok geniş olmamakla birlikte ele aldık.
Bu çalışmada, herhangi bir dini esas almadan kutsal terimini ve bu terimin sosyal hayattaki yansımalarını ele aldık. Yalnız bu, yaptığımız işin bir boyutunu oluşturuyor.
Kutsal üzerine konuşmak, bizi her durumda adalet üzerinde konuşmaya yönelttiği için, zorunlu olarak adalet üzerinde de durduk. Kutsal ve adalet kelimelerinin birey ve toplum için ne anlama geldiği, bu kelimelerin nasıl birbirlerinin yerine kullanıldıkları, bu kullanımların sosyal ve düşünsel yansımaları üzerinde yoğunlaştık. Bu iki kavramı hem ilâhî metinlerdeki izdüşümleri hem de sosyal hayattaki karşılıkları gereği, birbirinin yerine kullanılan iki müterâdif olgu olarak ele aldık. Ayrıca, adalet'in hem bir terim olarak hem de hayatı inşa eden bir düşünce sistemi olarak ne anlama geldiğini, kutsalla ilişkisi bağlamında ortaya koymaya çalıştık. Bu nedenle, sadece adalet teriminin serencamını değil, hak ve özgürlüklerin Kur'ân'daki anlam ve alanları üzerinde de sesli düşünme denemesinde bulunmuş olduk. Kur'ân'ın, hak ve özgürlüklerle ilgili nasıl bir açılım sağladığını ve nasıl bir yöntem sunduğunu da çok geniş olmamakla birlikte ele aldık.
Kutsal üzerine konuşmak, bizi her durumda adalet üzerinde konuşmaya yönelttiği için, zorunlu olarak adalet üzerinde de durduk. Kutsal ve adalet kelimelerinin birey ve toplum için ne anlama geldiği, bu kelimelerin nasıl birbirlerinin yerine kullanıldıkları, bu kullanımların sosyal ve düşünsel yansımaları üzerinde yoğunlaştık. Bu iki kavramı hem ilâhî metinlerdeki izdüşümleri hem de sosyal hayattaki karşılıkları gereği, birbirinin yerine kullanılan iki müterâdif olgu olarak ele aldık. Ayrıca, adalet'in hem bir terim olarak hem de hayatı inşa eden bir düşünce sistemi olarak ne anlama geldiğini, kutsalla ilişkisi bağlamında ortaya koymaya çalıştık. Bu nedenle, sadece adalet teriminin serencamını değil, hak ve özgürlüklerin Kur'ân'daki anlam ve alanları üzerinde de sesli düşünme denemesinde bulunmuş olduk. Kur'ân'ın, hak ve özgürlüklerle ilgili nasıl bir açılım sağladığını ve nasıl bir yöntem sunduğunu da çok geniş olmamakla birlikte ele aldık.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 58,50 | 58,50 |
2 | 30,42 | 60,84 |
3 | 20,67 | 62,01 |
6 | 10,53 | 63,18 |
9 | 7,15 | 64,35 |
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 58,50 | 58,50 |
2 | 30,42 | 60,84 |
3 | 20,67 | 62,01 |
6 | 10,53 | 63,18 |
9 | 7,15 | 64,35 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 58,50 | 58,50 |
2 | 30,42 | 60,84 |
3 | 20,67 | 62,01 |
6 | 10,53 | 63,18 |
9 | 7,15 | 64,35 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 58,50 | 58,50 |
2 | 30,42 | 60,84 |
3 | 20,67 | 62,01 |
6 | 10,53 | 63,18 |
9 | 7,15 | 64,35 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 58,50 | 58,50 |
2 | 30,42 | 60,84 |
3 | 20,67 | 62,01 |
6 | 10,53 | 63,18 |
9 | 7,15 | 64,35 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 58,50 | 58,50 |
2 | 30,42 | 60,84 |
3 | 20,67 | 62,01 |
6 | 10,53 | 63,18 |
9 | 7,15 | 64,35 |
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 58,50 | 58,50 |
2 | - | - |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.